Tuesday 14 January 2014

S.A.H.A.B.A.T

Assalammualaikum
Allahumasoliala sayyidina Muhammad 3x

rasanya sudah lama ana tidak berceloteh sebarang entry pon.
tiba-tiba rasa nak meluahkan sesuatu yang terbuku dan tersimpan di hati ....
semakin kita dewasa pelbagai perkara yang kita ingin lakukan 
Allah menguji kita dengan kesibukan dan pada masa yang sama ada dengan kesibukan yang dilalui itu kita luangkan seketika untuk YANG MAHA SATU.?
okey, itu persoalan untuk diri ini dan sesiapa yang membaca entry ini.
hari nie 12 rabiulawal bersamaan dengan 1435 hijrah sudah semestinya semua kan teringat tarikh ini. Bukan sekadar ucapan di mulut tapi Ayuh kita Amalkan apa yang ditinggalkan baginda. :)

bercerita tentang SAHABAT UNTUK SELAMANYA.....terima kasih kerana mengambil berat tentang diri aku ini yang kadang -kadang membuat kamu semua rasa nak cekik je zulaika nie?hehehe.
tapi disebalik itu tersimpan seribu makna yang ada pada kalian semua.
aku bersyukur kerana kalian semua sudi meluangkan masa bersama aku pada tempoh hari(My Brother's wedding) walaupun pada waktu kesusahan kalian aku tidak bersama bukan aku bersembunyi tapi aku ada cerita di sebalik itu ....maafkan aku SAHABAT.
Bila aku lihat gambar ini .....aku melihat muka kalian gembira dan di sebalik itu ada kepenatan namun usah risau kalian semua adalah yang lebih hebat dari itu kerana Allah bersama kalian.:)



                                     Kalian semua adalah penyeri dan bidadari kepada islam


                         sesungguhnya penyatuan dan pertemuan itu adalah lebih manis jika ikhlas



TERIMA KASIH SAHABAT SEBAB SUDI DATANG .:)




 

No comments:

Post a Comment